Σενάριο1: Σχεδιάζω Με το Scratch-"Πες μου τι να κάνω"

Υλικό δραστηριότητας :
Φύλλο εργασίας μαθητή, Αρχεία scratch με δειγματικά σχέδια.
Λέξεις κλειδιά:
Αλγόριθμος, Πρόγραμμα, Ακολουθία, Επανάληψη, Εμφωλευμένοι βρόγχοι, Γεωμετρικά σχήματα
Περιγραφή:
Οι μαθητές εισάγονται στον προγραμματισμό. Διατυπώνουν αλγόριθμους και γράφουν μικρά προγράμματα στο scratch για τη σχεδίαση διάφορων γεωμετρικών σχημάτων. Ανακαλύπτουν και εφαρμόζουν τις προγραμματιστικές δομές ακολουθίας, επανάληψης και εμφωλευμένων βρόγχων για να υλοποιήσουν τα σχέδια τους.

Μαθησιακοί στόχοι:

Μετά από την ολοκλήρωση της δραστηριότητας, οι μαθητές θα μπορούν να:

1. Εξηγούν τι είναι αλγόριθμος και τι πρόγραμμα
2. Συγγράφουν απλά προγράμματα στο scratch
3. Εφαρμόζουν τις δομές ακολουθίας, επανάληψης και εμφωλευμένων βρόγχων για τη κατασκευή σχεδίων βασισμένων σε γεωμετρικά σχήματα

 


Οι μαθητές ακολουθούν τις οδηγίες του φύλλου εργασίας.
Ο καθηγητής καθοδηγεί και διευκολύνει τους μαθητές να ολοκληρώσουν με επιτυχία τη δραστηριότητα.

 

Αρχεία δραστηριότητας
  Βασικά σχήματα
Ισοσκελές Τρίγωνο
Τετράγωνο
Πεντάγωνο
Εξάγωνο
Κύκλος
"Σπίτι"
  Σύνθετα Σχήματα με Εμφωλευμένους Βρόγχους
Τετράγωνα (2 Βρόγχοι)
Τετράγωνα (3 Βρόγχοι)
"Έλικας"
"Λουλούδι"
Σχετικά αρχεία
Ενδεικτικό Σχέδιο Μθήματος
Φύλλο εργασίας
Σταυρόλεξο αυτοαξιολόγησης